2009. május 31.

Pár sorom...

Álmod

Harangozók harangja szól
Búsan zeng az éjszakában
Te csak álmodj tudatlan
Az élted így elszáll.

Álmaidban én voltam
Tér, idő, anyag a
Világod és egy fa
Virágod és szivárványod...

Voltam és neked
Zöld, kék de mégis
Minden oly kevés
Ez a sötét űröd.

S ha felébredsz, fázol,
S rám vársz szüntelen
S álmod képtelen,
Virágos réten de mégis sötétben száll...
Álmok...


S mint minden élet...
A halálba nyugszik...
Fáradtan, lankad le a nap
Álmatlan éjszakák...

Déli tájakon barangolok
Képzeletem elszáll velem
Minden világ egy árnyalat,
Nyugodni képtelen!

Álmokat kergettem...
S kergettem folyton...
S megállni időm sem volt
Testem elhagyatva, élni sem tudok!

Fáradtan...álmatlan éjjelek után,
Vágyom egy karra, hogy átölel...
Megvéd és felemel...
S csak Szeret...!

Világosság, világossága
Elveszett kincsek nyomában
Egy elkallódott élet porában
Térdig elmerülök várok...
Pirkadat


Sápadt hajnal
Deres fákon
Csillag csillan
Napfény árad
Kajla lejtőn
Csillag csillan
S rád gondolok
Egyet pillantsz
S már nem vagyok
Tiszta szívből kívánok.
Csillag csillan,
S már itt vagyok
Jer velem most
Nem moccanok.
Jer ide én
Itt vagyok
Csillag csillan
Messzi tájban
Csillag csillan
A homályban,
Jer ide én itt vagyok.
Csillag csillan...


Oly régen


Oly régen volt már,
Hogy álmot kergettem.
Oly régen volt már,
Hogy én is szerettem.

Oly régen volt már,
Hogy téged láttalak.
Oly régen volt már,
Hogy meg csokóltalak.

Oly régen volt már,
Hogy szemedbe nézhettem.
Oly régen volt már,
Hogy mi voltunk, ketten.

Oly régen volt már,
Hogy együtt nevettünk.
Oly régen volt már,
Hogy a múltba temettük.

Oly régen nem volt,
Hogy el is feledjük!


'...'

Páros virág száll így
Ágyadon hever.
Megtennék mindent
Ha itt lennél velem.


Itt állok fölötted.
Hozzád szólok anya
De mégsem láthatlak
S nem hallhatom szavad.


Tudom szívembe vagy
S mindenütt velem
De én kezedet fognám
S hallgatnálak téged.


Azt mondtad nem mész el
S el nem hagysz engem,
S, hogy mindig szeretsz.
S el nem mész mellőlem.

Tündinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése